Monday 18 April 2011

pengorbanan-berbaloikah?

hari nie x hujan tp saya hujan dalam hati.saya sedey sgt dgn sikap segelintir org yg x prnah utk mamaafkan kesilapan orang.yea saya akui saya sedikit jahat a.k.a bitch tp saya xdea la jahat sgt pom.lau saya buat silap n salah i will st8 away minx maaf tp malangnya orn tu mcm susah nak maafkan saya.lau dowunk buat salah n minx maaf saya maafkan without hesitation sbb saya tau sometimes mrk x berniat nak buat mcm tu.saya rasa saya dh byk berkorban utk org lain tp apa yg saya lakukan xdpt papew.saya bknnya mahukan reward atas apa yg saya lakukan at least say tq sudah memadai.susah sgt kea nak ckp 2 perkataan tu.berat sgt kea mulut nk ckp tq.for me saying tq is a mark 4 u to someone as his/her appreciation.so secara x lgsung dia rasa mcm dihargai n akn cuba buat yg lebey baik di masa akan dtg dlm segala hal..
xoxo

No comments:

Post a Comment