Sunday 17 April 2011

confession of a shopahollic?

omg,dh lama rasanya x update blog.ntah la sbb xtau nak tulis apa xdea idea.skunk nie dh ada idea nak tulis.i better write cepat2 nnt x ingat plak.confession of a shopahollic,apa yg kita faham akan title itu.for me shopping is a biggest interest nowadays.yea la shopping is like a 6 months of therapy.when u shop u rasa u puas n happy.tp for me,saya rasa kita perlu la ber ala kadar jea.hehehe(bajet la saya mcm tu).when it comes to shopping saya suka bag,bag is like my biggest asset of all,lau saya kuar xbwk bag i feel like naked(oppss).saya suka bag yg besar2 sbb statement n saya rasa sgt secure lau saya pakai bag besar.when it comes to dressing saya suka pakai apa yg saya rasa ok.i don't give a damn of others will say about me as i pakai apa yg betul.trend tu ad yg blh ikut ad gak yg x.tp bagi saya biar saya yg jadi trendstter.huhu.
xoxo

No comments:

Post a Comment