Wednesday 3 October 2012

C.I.N.T.A

bestkan kalau diri kita dicintai.
kita tahu yg ad orang yg sayang n care psl kita.
kita rasa sgt dihargai.
tapi x semua cinta itu indah.
ada juga cinta yg pahit,tawar,masin,masam etc..
banyak tafisran terhadap cinta.
but mostly cinta dikaitkan dengan dua orang manusia yg sayang menyayangi antara satu sama lain.
but for me.
CINTA itu subjektif dan abstrak.
CINTA terhadap ALLAH.
CINTA terhadap RASUL.
CINTA terhadap AGAMA.
CINTA terhadap KELUARGA.
CINTA terhadap KAWAN.
CINTA terhadap KEKASIH.
dan banyak lagi.
tapi ad jugak cinta terhadap sesama jenis.
adakah ianya wujud atau nafsu semata?
saya xarif pasal bnda nie so saya xkn go further about that.
tp saya memahami perasaan orang yg bercinta.
semuanya indah-indah belaka.
mood: JELESS.
tp xper.
saya yakin saya pom akan gembira jugak.
mungkin pada satu hari nanti.
we'll see.
INSYAALLAH..

P/s:sori kalau entry nie menyakitkan hati sesetengah pihak.saya minta maaf dan terima kasih..

No comments:

Post a Comment